Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~dar04 | użytkownik

imię i nazwisko adresTychy zarejestrowany18.10.2006 @07:05:25 ostatnio na stronie16.04.2010 @11:18:57



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty66 komentarze1570 posty na forum1

komputer / sprzęt
Minolta Dimage 414, Zenit

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~seniorre    18.12.2006 @14:45:18
ślicznie dziękuję
_______
...bo życie jest jak podmuch wiatru, szybko przemija...
...szczęście to tylko chwila i... trzeba umieć je złapać...
~4g4    18.12.2006 @02:15:35
dziekuję, czas nadrobić lata i zawitać do Gdańska pozdrawiam
~Doris666    17.12.2006 @17:42:45
Dziekuję pięknie za bombę:D
Pozdrowionka Jak tam przygotowania do świąt? (za tydzień Wigilia)
_______
Genius is twenty per cent inspiration and eighty per cent perspiration.
~seniorre    17.12.2006 @13:25:28
100 krotne dzięki
_______
...bo życie jest jak podmuch wiatru, szybko przemija...
...szczęście to tylko chwila i... trzeba umieć je złapać...
~deggial    16.12.2006 @23:43:37
dzieki serdeczne ale wiesz Ajti mi ta fotke w photo i wyszło tak super i troszke mam teraz zal do siebie bo kazda nastespna fotka bedzie gorsza od tej hi hi bo nie poprzerabiana w pozdrawiam
~seniorre    16.12.2006 @17:48:45
ślicznie dziękuję dziękuję

________________________
mi nie trzeba przypominać
pamięć mam jeszcze dobrą
pozdrawiam,życzę miłej niedzieli
_______
...bo życie jest jak podmuch wiatru, szybko przemija...
...szczęście to tylko chwila i... trzeba umieć je złapać...
~kAmis    15.12.2006 @01:17:19
dzięki za uznanie , jestem tu od niedawna i już chciałam rezygnować ze względu na mocne uwagi, no cóz Widze, że podobne zainteresowania muzyczne, troche filmu no i oczywiście motywy na foto!! Piekne zdjęcia! Pozdro. Kamila
~krais    14.12.2006 @23:33:13
na nikiszu nie robiłem, tam niestety trochę niebezpiecznie się z aparatem pokazać, ale postaram się coś wykombinować...

pozdrawiam
_______
"To co wiem, wiem na pewno"

"Si vis pacem, para bellum"

TYLKO PRAWDA
~4g4    14.12.2006 @21:56:23
teraz troszeczkę zaczyna mocniej wiać ale i temperaturka idzie w górę jest 9 stopni aktualnie na termometrze, pozdrawiam
~kajkok    14.12.2006 @21:09:55
Hmmm, dziękuję za oceny...=) Zaraz tu się rozejrzę
~Insomnium    14.12.2006 @17:24:50
dzięki wielkie, twoje zdjątka obejrze pozniej bo teraz cza na uczelnie smigac

(SL jackson wymiata )
_______
To co piszę, nie mówi jaka jest twoja praca, ale jak ja ją widze... pamiętaj o tym
~deggial    14.12.2006 @16:35:39
dzieki przyjacielu pozdrawiam
~seniorre    14.12.2006 @15:36:42
100 krotne dzięki

_______________________
pozdrawiam,zycze miłego dnia
_______
...bo życie jest jak podmuch wiatru, szybko przemija...
...szczęście to tylko chwila i... trzeba umieć je złapać...
~morgoth    14.12.2006 @12:55:46
dziekuję za komentarze, w wolnej chwili zajrze tutaj na pewno bo widze swojskie klimaty pozdrawiam
~tygrysik    13.12.2006 @23:37:51
dziękuję za bardzo pozytywny nalot na naszą galerię
nie pozostaniemy dłużni (jeśli chodzi o komentarze, a nie konkretne oceny :P)
~tamaski    13.12.2006 @21:38:07
No i co? Nie zmobilizowałeś Yamachena? Czemu?
Eeeeee, to tak sie mobilizują Polacy.... Szkoda gadac....
Ja tam u Niego byłem i nic.... nie wiem....
Może coś kombinuje..... Sprawdź moje wypowiedzi na Jego profilu... Może czymś Go obraziłem? Ale czym....
A może Gacio cos kombinuje?
Pozdrawiam
Po
~maniB    13.12.2006 @21:05:13
Dzieki Szumu a ile ofiar.
Pozdrawiam.
~tamaski    13.12.2006 @20:48:40
Cos sie ten Yamachan ociąga.... Jak to tak? To dla Niego zmieniliśmy nazwę a tu takie cosik?....
Pogoń Go troszkę tak jak ja, jak wiesz gdzie
Pozdrowienia
~azsx    13.12.2006 @20:46:08
dzięki bardzo i pozdrawiam
_______
pozdrawiam
~tamaski    13.12.2006 @20:38:30
OK!!!!
~Doris666    13.12.2006 @20:28:18
Nie ,nie w pierwszej -gdzieś po środku będę szła ,jeszcze dokładnie sama nie wiem -tylko czwórkę narazie mamy ustaloną
Pozdrawiam ciepło
_______
Genius is twenty per cent inspiration and eighty per cent perspiration.
~tamaski    13.12.2006 @20:22:39
Co do teleranku i pamięci o tamtych wydarzeniach, to cieszę się, że wszyscy jesteśmy tego samego zdania .... Nie było teleranku, akurat wtedy obudziłem się by popatrzeć jak zwykle, a tu WRONA CZERWONA.....
Ta WRONA ma sie dobrze.....nadal....nawet b. dobrze....... I co? co dalej?
Hmmmmm.... dobre pytanie... chyba wszyscy wiemy o co chodzi...
Pozdrawiam
~Doris666    13.12.2006 @20:21:13
Witam Narazie jeszcze nie myślę o świętach -tylko o zaliczeniach -jak we wtorek z tym skończę to powiem Ci jak idą przygotowania do tej przyjemniejszej rzeczyA póki co to wszyscy się za nas wzięli -jak to przy końcu zawsze...Ale zawsze mogę odetchnąć na próbch poloneza:D
_______
Genius is twenty per cent inspiration and eighty per cent perspiration.
~tamaski    13.12.2006 @20:15:48
Daj znać już teraz Gaciowi bo ja już dałem!!!!!!!! Że został prezesem oczywiście trzeba napisać....
Pozdrawiam......
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 17 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt